Termeni si conditii generale ale programului de fidelitate IONA
1.SCOP
Programul de fidelitate IONA (denumit in continuare “Programul de Fidelitate IONA”) este un program administrat de IONA WOMAN SRL, cu punct de lucru in Bulevardul Carol I, nr. 70, Bucuresti si sediul social in Str. Atomistilor, nr. 323, Magurele, Ilfov, avand C.U.I. 39332277, atribut fiscal RO, numar de inregistrare in Registrul Comertului J23/2102/2018. In functie de numarul de achizitii efectuate la IONA, respectiv punctele acumulate, acest program ofera dreptul la beneficii si/sau oferte exclusive pentru clientii IONA.
Programul de Fidelitate IONA include trei praguri:
Pragul My Unicorn,
Pragul My Mermaid,
Pragul My Phoenix.
Programul de fidelitate IONA nu prevede existenta unor carduri fizice. Acumularea punctelor si revendicarea beneficiilor se realizeaza exclusiv online, indiferent de metoda de achizitie a produselor IONA.
2. INSCRIEREA IN PROGRAMUL DE FIDELITATE IONA
2.1 ELIGIBILITATEA PENTRU PROGRAMUL DE FIDELITATE IONA
Programul de Fidelitate IONA este adresat persoanelor care au o adresa postala in Romania (domiciliu sau resedinta, chiar temporara) si care respecta prevederile acestor termeni si conditii, inclusiv care au furnizat anumite date cu caracter personal, conform prevederilor articolului 5 “Date personale” ale acestor termeni si conditii si care au calitatea de clienti IONA. Clientul fidel este definit ca acea persoana care respecta conditiile de mai sus si care a cumparat cel putin o bijuterie IONA in trecut, intentionand sa repete achizitiile de la acest brand.
Programul de Fidelitate IONA este adresat persoanelor cu varsta de cel putin 16 ani impliniti la data inscrierii in program.
IONA isi rezerva posibilitatea de a solicita in orice moment un document care sa faca dovada identitatii persoanelor care doresc sa se inscrie sau care s-au inscris in Programul de Fidelitate IONA, in special in cazul duplicarii numelor.
2.2 CONDITII PENTRU ATINGEREA PRAGURILOR DE FIDELITATE
Orice persoana care a indeplinit criteriile de eligibilitate de la punctul 2.1. se poate inscrie in programul de fidelitate IONA.
Pentru inscriere in program sunt necesari urmatorii pasi:
Pasul 1. Crearea unui cont de utilizator pe www.ionastore.ro cu date complete: Nume, Prenume, Adresa de Email, Adresa de Livrare si Facturare, Telefon.
Pasul 2. Plasarea comenzilor la IONA din contul de utilizator. Comenzile plasate ca Vizitator nu sunt purtatoare de puncte si, implicit, nu produc beneficii.
Pasul 3. Punctele acumulate sunt convertite in beneficii.
In cadrul Programului de Fidelitate IONA 1 leu cheltuit = 1 punct acumulat in cont.
IONA isi rezerva dreptul de a modifica conditiile de eligibilitate pentru Programul de Fidelitate in orice moment.
3. CONDITIILE DE UTILIZARE A PROGRAMULUI DE FIDELITATE IONA
Programul de Fidelitate IONA este destinat persoanelor fizice, achizitiile efectuate de persoane juridice beneficiind de alte avantaje. Valorile din conturile de utilizatori nu pot fi preschimbate in bani si nu reprezinta instrumente financiare de plata.
Nu pot exista mai multe conturi de utilizatori pentru aceeasi persoana (acelasi nume, prenume, adresa, e-mail si/sau SMS), iar beneficiile asociate conturilor diferite nu pot fi cumulate. IONA isi rezerva posibilitatea de a efectua orice verificare pentru a examina validitatea inscrierii. In cazul in care IONA constata ca aceeasi persoana detine mai multe conturi in cadrul Programului de Fidelitate IONA, datele si beneficiile membrului vor fi inregistrate o singura data pe acelasi cont, iar punctele si beneficiile duplicate vor fi eliminate.
In schimb, un membru al Programului de Fidelitate IONA poate plasa din contul sau comenzi pentru prieteni si familie, in asa fel incat sa acumuleze punctele mai rapid.
Se specifica faptul ca un membru poate oricand sa acceseze spatiul sau de client din contul de utilizator de pe www.ionastore.ro sau apeland numarul de telefon de pe site 0760.44.08.33 (numar cu tarif normal).
Membrii se angajeaza sa utilizeze Programul de Fidelitate IONA in conformitate cu prevederile acestor Termeni si Conditii generale. In caz contrar, IONA isi rezerva posibilitatea de a suspenda sau a inchide contul de fidelitate al membrului, de a dezactiva sau de a indeparta punctele obtinute, in conditiile stipulate in Articolul “Suspendare / Dezactivare / Pierdere puncte”.
4. BENEFICIILE PROGRAMULUI DE FIDELITATE IONA
4.1 Beneficii generale
Toti membrii Programului de Fidelitate IONA, care au plasat cel putin 1 comanda pe site indiferent de valoare, au acces la categoria secreta IONA COLLECTIBLES. Aceasta devine activa in contul de utilizator dupa plasarea primei comenzi la IONA si contine bijuterii in Editie Limitata, bijuterii in serii mici si la preturi preferentiale. Aceste bijuterii pot fi achizitionate direct din contul de utilizator.
Toti membrii Programului de fidelitate IONA care au plasat cel putin 1 comanda pe site indiferent de valoare, pot recomanda produsele IONA catre prieteni si primesc un cupon de 50 lei reducere la urmatoarea comanda. Cuponul va fi oferit sub forma de cod atat membrului din Programul de Fidelitate IONA, cat si prietenei / prietenului acestuia. Activarea reducerii se face dupa ce prietena / prietenul a plasat o comanda la IONA. Cuponul este valabil timp de 30 zile.
Programul de Fidelitate IONA permite membrilor sa acumuleze puncte atat pe site (www.ionastore.ro), cat si in showroom-ul IONA. Punctele acumulate la achizitia produselor din showroom vor fi transferate manual in contul de utilizator, de catre un reprezentant IONA.
Punctele sunt inregistrate la inscrierea in Programul de Fidelitate, dupa cum urmeaza 1 leu cheltuit = 1 punct acumulat. Se specifica faptul ca actualizarea punctelor online nu are loc in timp real in contul membrului, ci dupa validarea comenzii plasate de membru. Daca un membru anuleaza sau refuza o comanda IONA, atunci nu va acumula puncte pentru acea comanda.
In cazul unui retur de produs, punctele acumulate din comanda respectiva vor fi sterse din contul de membru, o data cu restituirea sumei de bani platite catre SC IONA WOMAN SRL:
Celelalte beneficii general valabile pentru toti membrii Programului de Fidelitate IONA care au atins unul dintre cele 3 praguri, specificate la punctul 1:
- Discount 10% la urmatoarea comanda. Acest discount poate fi revendicat o singura data / prag si nu se cumuleaza cu alte reduceri sau promotii IONA. Discount-ul trebuie folosit in maximum 12 luni de la revendicarea pragului.
- Discount 5% la sarbatorirea zilei de nastere. Reducerea se activeaza chiar de ziua membrului Programului de Fidelitate si este valabila timp de 30 de zile calendaristice. Reducerea nu poate fi cumulata cu alte reduceri din Program sau din afara acestuia. Reducerea este valabila pentru toti clientii care au plasat anterior minimum o comanda la IONA.
4.2 BENEFICII PENTRU MEMBRII CARE AU ATINS PRAGUL “MY UNICORN”
Membrii Programului de Fidelitate IONA care au atins pragul My Unicorn, adica au acumulat in cont 2.000 de puncte au posibilitatea de a alege 2 pietre pretioase colorate.
Alegerea se face intre: Safire (Albastre, Roz, Galbene), Rubine si Smaralde cu diametrul intre 1,5 – 2 mm, claritate VS – SI, taietura briliant.
Pentru a intra in posesia pietrelor, se va lua legatura cu un reprezentant IONA, urmand ca pietrele sa fie ridicate din showroom-ul IONA sau livrate prin curier, caz in care livrarea se va face pe cheltuiala IONA. Pietrele nu pot fi returnate sau refuzate, fiind un beneficiu acordat de IONA in cadrul Programului de Fidelitate.
In schimb, membrii Programului pot alege sa nu revendice pietrele nemontate si sa isi faca o bijuterie personalizata cu acestea. Pentru folosirea pietrelor intr-o bijuterie, se va lua legatura cu reprezentantul IONA si se vor urma toti pasii prezentati in sectiunea “CREEAZA-TI BIJUTERIA” de pe site-ul IONA.
IONA nu conditioneaza membrii Programului sa isi faca bijuteria personalizata in atelierul detinut de societate, ci acestia pot opta pentru orice atelier isi doresc.
Pe langa beneficiile prezentate in acest capitol, membrii Programului de Fidelitate care au atins pragul My Unicorn, beneficiaza de avantajele prezentate in capitolul 4.1.
4.3 BENEFICII PENTRU MEMBRII CARE AU ATINS PRAGUL “MY MERMAID”
Membrii Programului de Fidelitate IONA care au atins pragul My Mermaid, adica au acumulat in cont 3.000 de puncte au posibilitatea de a alege 3 pietre pretioase colorate.
Alegerea se face intre: Safire (Albastre, Roz, Galbene), Rubine si Smaralde cu diametrul intre 1,5 – 3 mm, claritate VS – SI, taietura briliant. Se pot combina in orice varianta, spre exemplu: un safir albastru + un rubin + un smarald. Membrii programului nu sunt conditionati sa aleaga acelasi tip de piatra.
Pentru a intra in posesia pietrelor, se va lua legatura cu un reprezentant IONA, urmand ca pietrele sa fie ridicate din showroom-ul IONA sau livrate prin curier, caz in care livrarea se va face pe cheltuiala IONA. Pietrele nu pot fi returnate sau refuzate, fiind un beneficiu acordat de IONA in cadrul Programului de Fidelitate.
In schimb, membrii Programului pot alege sa nu revendice pietrele nemontate si sa isi faca o bijuterie personalizata cu acestea. Pentru folosirea pietrelor intr-o bijuterie, se va lua legatura cu reprezentantul IONA si se vor urma toti pasii prezentati in sectiunea “CREEAZA-TI BIJUTERIA” de pe site-ul IONA.
IONA nu conditioneaza membrii Programului sa isi faca bijuteria personalizata in atelierul detinut de societate, ci acestia pot opta pentru orice atelier isi doresc.
Pe langa beneficiile prezentate in acest capitol, membrii Programului de Fidelitate care au atins pragul My Mermaid, beneficiaza de avantajele prezentate in capitolul 4.1.
4.4 BENEFICII PENTRU MEMBRII CARE AU ATINS PRAGUL “MY PHOENIX”
Membrii Programului de Fidelitate IONA care au atins pragul My Phoenix, adica au acumulat in cont 4.000 de puncte au posibilitatea de a alege 2 diamante naturale.
Alegerea se face intre: un Diamant Transparent (Alb) 0.01 ct / pcs, claritate VVS – VS, culoare D-G, taietura briliant si un Diamant Negru 0.015 ct / pcs, claritate VVS – VS, taietura briliant. Se pot combina in orice varianta, spre exemplu: un diamant transparent si un diamant negru sau 2 x diamante negre, 2 x diamante transparente.
Pentru a intra in posesia pietrelor, se va lua legatura cu un reprezentant IONA, urmand ca pietrele sa fie ridicate din showroom-ul IONA sau livrate prin curier, caz in care livrarea se va face pe cheltuiala IONA. Pietrele nu pot fi returnate sau refuzate, fiind un beneficiu acordat de IONA in cadrul Programului de Fidelitate.
In schimb, membrii Programului pot alege sa nu revendice pietrele nemontate si sa isi faca o bijuterie personalizata cu acestea. Pentru folosirea pietrelor intr-o bijuterie, se va lua legatura cu reprezentantul IONA si se vor urma toti pasii prezentati in sectiunea “CREEAZA-TI BIJUTERIA” de pe site-ul IONA.
IONA nu conditioneaza membrii Programului sa isi faca bijuteria personalizata in atelierul detinut de societate, ci acestia pot opta pentru orice atelier isi doresc.
Pe langa beneficiile prezentate in acest capitol, membrii Programului de Fidelitate care au atins pragul My Phoenix, beneficiaza de avantajele prezentate in capitolul 4.1.
4.5 PREVEDERI COMUNE TUTUROR CARDURILOR PROGRAMULUI DE FIDELITATE IONA
Punctele acumulate nu pot fi transferate sau schimbate pentru contravaloarea lor in numerar. La achizitia verighetelor, inelelor de logodna sau bratarilor pe snur IONA nu se poate aplica reducerea de 10%. Aceste categorii de produse nu se supun conditiilor Programului de Fidelitate.
In cazul unei cereri de retur in showroom sau pe site-ul ionastore.ro, IONA isi rezerva posibilitatea de a reduce numarul total de puncte acumulate pe cardul Programului de Fidelitate IONA cu numarul de puncte acumulate odata cu achizitionarea produsului a carui rambursare este solicitata.
Numarul de puncte acumulate pot fi consultate:
- in showroom: printr-o solicitare adresata unui reprezentant IONA,
- telefonic: la numarul afisat pe site – 0760.44.08.33,
- online: in contul de membru.
5. DATE COLECTATE
IONA colecteaza date personale de la utilizatori pentru desfasurarea Programului de Fidelitate.
5.1 MIJLOACE DE COLECTARE.
IONA colecteaza datele personale ale membrului in momentul inscrierii in Programul de Fidelitate IONA pe site-ul ionastore.ro sau in showroom.
Aceste informatii sunt colectate de catre un reprezentant IONA in showroom, prin intermediul programului de inscriere, sau prin intermediul site-ului ionastore.ro.
Datele contului online declarate la crearea contului sunt utilizate pentru inscrierea in cadrul Programului de Fidelitate IONA mentionat in conditiile stabilite in Termeni si Conditii, precum si in conformitate cu termenii Politicilor de Confidentialitate.
5.2 CATEGORII DE DATE PERSONALE PRELUCRATE
Urmatoarele informatii pot fi prelucrate din momentul inscrierii in Programul de Fidelitate IONA.
- nume, prenume
- adresa postala
- adresa de e-mail si/sau numar de telefon
- data nasterii
- date rezultate din accesarea site-ului ionastore.ro si date rezultate din efectuarea altor verificari privind validitatea inscrierilor in Programul de Fidelitate IONA
- alte date rezultate ca urmare a utilizarii produselor si serviciilor noastre
Adresa de e-mail si numarul de telefon sunt solicitate in mod explicit la inrolarea in Programul de Fidelitate IONA pentru crearea contului de membru si pentru primirea ulterioara a ofertelor. Adresa postala este solicitata pentru livrarea beneficiilor, iar data nasterii pentru a obtine avantaje suplimentare de ziua de nastere.
5.3 SCOP SI TEMEI JURIDIC
IONA pastreaza informatiile referitoare la istoricul achizitiilor membrilor si la utilizarea serviciilor. Datele sunt necesare pentru a gestiona eligibilitatea membrului pentru diferitele beneficii ale Programului de Fidelitate IONA si pentru a asigura buna executie a acestuia. Mai mult, aceste informatii sunt folosite pentru a transmite membrilor oferte, stiri sau publicitate personalizata in functie de achizitiile anterioare si/sau interesele acestora.
Despre prelucrarea datelor cu caracter personal, gasiti mai multe informatii in sectiunea aferenta din Termeni si Conditii – aici si in Politica de Confidentialitate – aici.
5.4 PERIOADA DE PASTRARE
Informatiile privind membrii sunt pastrate de IONA pentru o perioada care nu depaseste durata necesara scopurilor pentru care au fost colectate, pe durata perioadei de apartenenta la Programul de Fidelitate IONA, plus termenul de prescriptie aplicabil in special in scopurile de a pastra dovada tranzactiilor si de a permite IONA sa isi indeplineasca obligatiile legale, dupa care sunt sterse, arhivate pentru a ne indeplini obligatiile legale, sau sunt anonimizate pentru studii si statistici, dupa caz.
Datele dvs. personale prelucrate in scopul Programului de Fidelitate IONA si al contului de fidelitate IONA (in cazul in care aveti un astfel de cont), vor fi sterse in cazul in care decideti sa parasiti Programul de Fidelitate IONA.
Pentru a face acest lucru, trebuie sa solicitati parasirea Programului de Fidelitate IONA prin contactarea noastra la adresa de e-mail office@ionastore.ro. In acest caz, contul dvs. IONA va fi de asemenea sters.
6. DREPTURI REZERVATE PENTRU IONA
IONA isi rezerva dreptul de a modifica Termenii si Conditiile pentru Programul de Fidelitate din site si de a informa membrul cu privire la orice modificare prin mijloacele cele mai potrivite (scrisoare, e-mail, telefonic, etc).
Cea mai recenta versiune a termenilor si conditiilor generale ale Programului de Fidelitate IONA este cea care poate fi consultata pe site-ul ionastore.ro. Le recomandam membrilor Programului de Fidelitate sa consulte regulat aceasta pagina dedicata termenilor si conditiilor generale ale Programului.
IONA isi rezerva, de asemenea, dreptul de a modifica sau suspenda Programul de Fidelitate IONA.
7. SUSPENDAREA / DEZACTIVAREA / PIERDEREA PUNCTELOR
Programul de Fidelitate IONA este un program care are ca scop furnizarea de beneficii membrilor in functie de achizitiile efectuate in showroom-ul IONA sau pe site-ul ionastore.ro. In consecinta, in cazul in care membrul nu efectueaza nicio achizitie folosind contul de membru pentru o perioada de 12 luni consecutive, punctele sale acumulate se pierd.
Programul de Fidelitate IONA presupune, in plus, ca membrul respecta termenii si conditiile generale ale programului si prezinta un comportament onest fata de IONA. In consecinta, IONA isi rezerva posibilitatea de a suspenda Programul de Fidelitate IONA sau chiar de a dezactiva definitiv un cont de membru si, daca este necesar, de a anula beneficiile aferente in cazul unei utilizari cu rea-credita a Programului de Fidelitate IONA si/sau vizavi de IONA.
IONA va executa aceasta suspendare si/sau dezactivare dupa ce a notificat membrul afectat de aceasta prin mijloacele care ii vor parea cele mai potrivite, fara ca membrul sa poata solicita despagubiri, in special in urmatoarele cazuri:
- in caz de frauda, tentativa de frauda sau furt din showroom si/sau pe site-ul ionastore.ro
- in cazul utilizarii necorespunzatoare sau a deturnarii Programului de Fidelitate IONA
- in cazul unor acte care pot afecta functionarea site-ului ionastore.ro, functionarea Programului de Fidelitate IONA sau functionarea showroom-ului,
- in cazul unui numar anormal de mare de tranzactii in aceeasi zi de cumparaturi si/sau mai multe zile,
- mai general, in cazul incalcarii dispozitiilor stipulate in prezentul document de Termeni si Conditii Generale.
Se precizeaza ca, in cazul incetarii definitive a Programului de Fidelitate IONA sau al unei restructurari complete a acestuia, care implica pierderea ofertelor valabile si/sau punctelor acumulate, membrii vor fi informati printr-un mijloc considerat de IONA ca fiind cel mai potrivit (scrisoare, e-mail sau SMS, etc.).
IONA isi rezerva posibilitatea de a nu contacta membrii care nu sunt activi in Programul de Fidelitate IONA (adica cei care nu au facut o achizitie de mai mult de 12 luni din contul de utilizator ONA) pentru a informa despre eventualele modificari aduse programului.
Nicio actualizare, modificare sau suprimare a Programului de Fidelitate IONA nu va da dreptul membrilor la despagubire.
8. RASPUNDEREA
IONA este exonerata de orice raspundere pentru toate consecintele directe sau indirecte ale eventualelor functionari defectuoase ale Programului de Fidelitate IONA. Cu toate acestea, in eventualitatea unei functionari defectuoase, IONA va depune toate eforturile pentru ca membrul sa poata pastra beneficiile aferente acumularii de puncte.
In cele din urma, in cazul pierderii datelor de utilizator sau furtului acestora, trebuie anuntat Serviciul Clienti IONA care este accesibil de luni pana vineri, intre orele 11:00 – 19:00, la telefon 0760.44.08.33 sau pe email office@ionastore.ro.
Contul vechi va fi sters si se va crea un nou cont unde vor fi transferate toate beneficiile de membru in Programul de Fidelitate IONA.